Pagini
miercuri, 16 mai 2012
Dragilor ai mei colegi,
Am finalizat (totul are o limită, chiar şi răbdarea hotelierilor) prima etapă a pregătirilor pentru întâlnirea noastră din 1-4 iunie 2012 – Hotel „Palace” Sinaia (fiecare a ales după voie nr. de zile de cazare, menu-ul în 2 variante, tipul de cameră single, duble etc. ). Vă prezint lista finală a participanţilor care au confirmat prezenţa şi au trimis în contul special deschis avansul/suma totală pentru cazare/masă. Dacă vor fi şi alţi doritori, din acest moment se pot adresa direct administraţiei hotelului, la telefoanele de contact pe care le găsesc pe site-ul „Generaţia 76”, deşi am dorit să evit astfel de situaţii.
participanţi:
- Baciu Lucia (căsăt. Chirvăsuţă)
- Banciu Carmen (căsăt. Ursu)
- Băjan Mihaela (căsăt. Dinulescu)
- Beşcucă Victor
- Brişan Aurica (căsăt. Tărăcilă)
- Buzatu Găină Mioara (căsăt. Burea)
- Cărbunaru Alioşa
- Copoiu Florentina (căsăt. Popescu)
- Dulciu Dan
- Dumitru Carmen (căsăt. Munteanu)
- Genuche Paula (căsăt. Mitişor)
- Glonţ Mihail
- Gogoneaţă Corneliu
- Ivanof Elena (căsăt. Grosu)
- Ivanova Hristina (căsăt. Todorova)
- Ivaşcu Adrian
- Marin Georgeta (căsăt. Topală)
- Mihai Niculina (căsăt. Vrânceanu)
- Negru Carolina (căsăt. Irimie)
- Nica Mircea
- Ordean Ileana (căsăt. Popa)
- Poiană Ion
- Popescu Ion
- Prună Florin
- Purcăreanu Cristina (căsăt. Cristea)
- Ruseva Malina (căsăt. Karadjova)
- Sandu Ion
- Stănescu Arin
- Ursu Doru Viorel
- Ursu Vladimir
- Zamfirescu Călin
Total participanţi cu soţi, soţii, copii şi...după voia fiecăruia 49.
Facilităţi parcare:
- b-dul cu sens unic din faţa hotelului (parcare administrată de Primărie – 10 ron/zi)
- parcare Hotel „Caraiman” (comună cu Hotel „Palace”) gratuit în funcţie de locurile disponibile
Menu-uri:
- tip A şi tip B, derivate din menu-ul festiv comunicat cu diminuarea corespunzătoare a preţului, sub 200 ron/persoană
- menu tip A: gustare + file somon/şalău împletit la cuptor
- menu tip B: gustare + piept raţă/muşchiuleţ porc.
Vă rog insistent să vă exprimaţi cât mai repede opţiunea pentru tipul de menu şi să avansaţi în cont măcar o parte din sumele necesare pentru a face comanda, a facilita aprovizionarea şi a evita confuziile.
Am ales (opinie majoritară) amplasarea unei singure mese comune.
Partea „băuturi” din menu va fi servită în 2 etape astfel încât să ciocnim un pahar însoţit de câteva aperitive într-o încăpere separată înainte cu 2 ore de servirea cinei din 2.06.2012.
Voi trimite în scurt timp nr. camerei repartizate. Propun să aducem fiecare 1-2 obiecte cu care să organizăm o tombolă cu 3 obiective:
- o amintire de la întâlnire
- decernarea unor trofee (ex: cei mai buni dansatori, cea mai frumoasă amintire din facultate, cea mai mişto poantă etc)
- adunarea de fonduri pentru cei care vor asigura serviciile
Aştept sugestii, observaţii, critici (sunt convins!!!) şi ... banii în cont.
Vă pup,
Doru
Abonați-vă la:
Postări (Atom)