DRAGA NOASTRĂ COLEGĂ,
DRAGUL NOSTRU COLEG,
Pentru desfăşurarea în bune
condiţii a întâlnirii din 7 mai 2016 a absolvenţilor din cadrul promoţiei 1976
a Facultăţii de Drept a Universităţii din Bucureşti, următoarele probleme
organizatorice trebuie avute în vedere:
I.
PARTICIPAREA:
Poţi participa - la libera
ta alegere - fie la ambele momente ale întâlnirii (ceremonia de la sediul
facultăţii şi, respectiv, masa festivă - conform programului indicat în
Invitaţia la care este ataşată această scrisoare), fie la numai unul dintre
acestea. La fiecare dintre cele două momente ale întâlnirii, poţi participa -
la libera ta alegere - fie singur, fie împreună cu soţul/soţia/partenerul/partenera
şi/sau copilul/copiii tăi.
Dacă, din păcate, nu vei
putea participa la niciunul dintre cele două momente ale întâlnirii sau doar la
unul dintre acestea, vom înţelege că ţi-a fost imposibil de această dată şi te
vom aştepta la următoarele întâlniri; însă acum, din motive organizatorice, este util să ne anunţi în mod explicit despre
neparticipare.
II.
CONFIRMAREA PARTICIPĂRII ŞI EXPEDIEREA CONTRIBUŢIEI FINANCIARE:
Până cel mai târziu la 25 aprilie 2016 inclusiv, trebuie să
confirmi participarea, indicând şi numărul de persoane care te însoţesc la masa
festivă. Confirmarea se face – cumulativ
– prin: (i) contactarea unuia dintre organizatori (conform celor indicate mai
jos) ŞI (ii) expedierea contribuţiei
financiare aferente. Nu se consideră confirmare doar comunicarea intenţiei de
participare.
Pentru fiecare persoană care
participă la masa festivă de la ora 15:00 este necesară expedierea sumei de
câte 250 (două sute cincizeci) lei.
Această sumă trebuie să intre cel mai târziu la 25 aprilie 2016 inclusiv în următorul cont bancar: RO55RNCB0481078274810015
deschis la BCR, unitatea Bd. Ion Mihalache nr. 106; titular (beneficiar) Dragoş Mihaela. Alternativ, poţi conveni prin telefon cu Mihaela
Dragoş (0722301316) o altă modalitate de transmitere a contribuţiei financiare
(de exemplu, prin mandat poştal).
Ar fi de mare ajutor să trimiţi această
contribuţie cât mai urgent, pentru că trebuie să achităm unele avansuri.
În ordinul de plată trebuie să se menţioneze întotdeauna
în mod expres numele persoanei pentru care se expediază banii; această
precizare este absolut necesară îndeosebi atunci când ordinul de plată este
emis de către o altă persoană (de exemplu, de rude) ori de o entitate (de
exemplu, o formă de organizare profesională), cazuri în care nu se poate deduce
pentru cine anume a fost trimisă contribuţia respectivă.
Participarea numai la
întâlnirea de la sediul Facultăţii la ora 11:00, iar nu şi la masa festivă de
la ora 15:00 nu este condiţionată de expedierea vreunei contribuţii financiare.
Pentru colegii care se
întâmplă să nu deţină de această dată mijloace financiare suficiente spre a
putea participa, se va înfiinţa, după necesităţi, un fond special sponsorizat de un grup
restrâns de colegi, pentru accesarea căruia (în condiţii de păstrare a confidenţialităţii)
poate să fie contactat Călin-Andrei Zamfirescu (0744552551; calin.zamfirescu@zrp.ro).
Sprijinul nu poate fi extins şi la membrii de familie. Se poate solicita
sprijin inclusiv sub formă de împrumut pentru plata la timp a avansului de
rezervare a cazării (conform explicaţiilor de la secţiunea III de mai
jos).
Pentru orice probleme organizatorice
(în principal, confirmarea participării la ambele sau la unul dintre cele două
momente ale întâlnirii; expedierea contribuţiei financiare) te poţi adresa după
cum urmează: pentru grupa 1: Mihaela Dragoş (0722301316, email mihaeladragos27@yahoo.com) sau Dan
Dulciu (0733699491; dulciu@gmail.com); pentru grupa 2: Victor Beşcucă
(0722227027; bescucavictor53@yahoo.com
) sau Bebe Matei (0722237235;
bebe.ionel.matei@gmail.com); pentru
grupa 3: Anişoara Bobei (0721227875;
bobeianisoara@yahoo.com)
sau Cristina Cristea (0723155618; cristinacristea1953@yahoo.com) ori Carrnen Ursu (0722.595.550;
ursu_carmen2008@yahoo.com); pentru
grupa 4: Picu Vrânceanu (0722290383;piculinaro@yahoo.com) sau Lucian Mihai (0722392229; lucuian.mihai@drept.unibuc.ro); pentru grupele 5, 6 şi 7
(Secţia Economic-Administrativ): Emil Cremer (0722232772; email.cremer@yahoo.com) sau Vlad Ursu (0722243848; ursu_carmen2008@yahoo.com).
III.
CAZAREA ÎN BUCUREŞTI:
Prin această scrisoare, îi
îndemnăm pe colegii care locuiesc în Bucureşti să ofere cazare gratuită
colegilor care vin din alte localităţi.
Totuşi, dacă ai nevoie de
cazare la hotel, poţi solicita rezervarea la unul dintre următoarele două
hoteluri:
(1) Hotel „Casa Capşa” (Calea Victoriei nr. 36; tel. 0213134038 http://www.capsa.ro/ ) la tariful de 70 (şapte zeci) Euro echivalent în lei pentru o cameră dublă (fără mic dejun inclus, dar disponibil la cerere). Rezervarea - la acest tarif preferenţial - se poate solicita până cel mai târziu la 11 aprilie 2016 inclusiv. Şi după această dată se mai poate asigura cazare la Hotel „Casa Capşa”, dar numai în limita locurilor eventual existente şi la tariful de piaţă din acel moment.
Pentru acest hotel, plata integrală se face direct de către client la recepţia hotelului, în ziua cazării (ziua hotelieră începe şi se termină la orele 12:00).
Rezervarea se face comunicând direct cu Dan Dulciu (0733699491; dulciu@gmail.com) sau cu Emil Cremer (0722232772; email.cremer@yahoo.com) ori cu Vlad Ursu (0722243848; ursu_carmen2008@yahoo.com);
(2) Hotel „Siqua” (Calea
Plevnei nr. 59A; în spatele terenului de sport al facultăţii; tel. 0213195160; http://hotelsiqua.ro/acasa/ ) la tariful
de 190 lei camera single şi de 240 lei camera dublă, în ambele situaţii cu mic
dejun inclus obligatoriu. Rezervarea - la aceste tarife preferenţiale - se
poate solicita până cel mai târziu la 11
aprilie 2016. Şi după această dată se mai poate asigura cazare la Hotel
„Siqua”, dar numai în limita locurilor eventual existente şi la tariful de
piaţă din acel moment.
Pentru acest hotel nu se poate efectua rezervarea
decât dacă se plăteşte un avans de câte 100 lei de familie (cuantum identic
pentru cameră single sau dublă) care să
fi ajuns în contul bancar indicat mai sus nu mai târziu de 11 aprilie 2016
inclusiv. Restul tarifului se plăteşte de către client direct la recepţia hotelului, în ziua cazării (ziua hotelieră începe şi se
termină la orele 12:00). Hotelul va elibera factură şi chitanţă pentru întreaga
sumă achitată, incluzând avansul. Avansul
pentru cazare de 100 lei de familie şi contribuţia de 250 lei de participant
pot fi trimise printr-un singur ordin de plată, dar în acest caz este necesar să
se menţioneze în mod expres în
cuprinsul acestuia, după caz, „Contribuţie pentru 1 (sau 2) participant(i) şi
cazare cameră dublă (sau single)”. Dacă nu se precizează categoria camerei
(dublă sau single), se va
prezuma că avansul este pentru cameră dublă.
Deoarece la Hotel „Siqua” există un număr redus de camere single,
acestea vor fi rezervate în ordinea cronologică a intrării avansului de 100 lei
în contul bancar. După epuizarea camerelor single disponibile, avansul trimis
se va putea considera – la cererea expresă a plătitorului - ca fiind destinat
rezervării unei camere duble; alternativ, plătitorul poate cere restituirea avansului
trimis, dar aceasta nu se va putea efectua decât în ziua desfăşurării întâlnirii.
Este permis ca doi colegi sau două colege să solicite rezervarea împreună a
unei camere duble. Sub rezerva prezentării certificatului de căsătorie,
organizatorii vor decide de la caz la caz asupra eventualelor cereri de cazare
în aceeaşi cameră a unei colege cu un coleg.
Pentru evitarea oricăror erori, este necesar ca
în privinţa rezervării la Hotel „Siqua”, pe lângă trimiterea avansului menţionat
anterior, să comunici direct cu Lucian Mihai (0722392229; email lucian.mihai@drept.unibuc.ro) sau
cu Emil Cremer (0722232772; emil.cremer@yahoo.com) ori cu
Vlad Ursu (0722243848; ursu_carmen2008@yahoo.com).
IV. MASA FESTIVĂ DE LA RESTAURANTUL „CASA CAPŞA”:
Organizatorii nu vor efectua o aranjare anticipată a participanţilor la mese în sala restaurantului.
Vor exista doar pentru profesori (fără indicarea numelui) locuri rezervate, răspândite aleatoriu la mai multe mese; în acest fel, profesorii vor putea să fie invitaţi în momentul sosirii lor la restaurant să se aşeze la masa pe care o preferă, împreună cu foştii studenţi care vor dori să îi invite. În relaţiile cu profesorii, fiecare dintre noi trebuie să se considere ca făcând parte dintre organizatori.
Organizatorii au cunoştinţă despre intenţia unora dintre colegi de a pregăti aşezarea la mese a absolvenţilor în funcţie de grupa de studii din care au făcut parte; organizatorii nu vor interfera în nici un fel în privinţa acestei iniţiative, pe care nu pot să o împiedice şi nici să o încurajeze.
V. COMUNICĂRI:
Este încurajată efectuarea comunicărilor prin email sau sms.
TE AŞTEPTĂM CU
DRAG !
UN GRUP DE
COLEGI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu