Pagini

joi, 24 martie 2016

Detalii importante privind organizarea intâlnirii colegiale din 7 Mai 2016


 

 

DRAGA NOASTRĂ COLEGĂ, DRAGUL NOSTRU COLEG,

 

 

Pentru desfăşurarea în bune condiţii a întâlnirii din 7 mai 2016 a absolvenţilor din cadrul promoţiei 1976 a Facultăţii de Drept a Universităţii din Bucureşti, următoarele probleme organizatorice trebuie avute în vedere:

I.                    PARTICIPAREA:

Poţi participa - la libera ta alegere - fie la ambele momente ale întâlnirii (ceremonia de la sediul facultăţii şi, respectiv, masa festivă - conform programului indicat în Invitaţia la care este ataşată această scrisoare), fie la numai unul dintre acestea. La fiecare dintre cele două momente ale întâlnirii, poţi participa - la libera ta alegere - fie singur, fie împreună cu soţul/soţia/partenerul/partenera şi/sau copilul/copiii tăi.

Dacă, din păcate, nu vei putea participa la niciunul dintre cele două momente ale întâlnirii sau doar la unul dintre acestea, vom înţelege că ţi-a fost imposibil de această dată şi te vom aştepta la următoarele întâlniri; însă acum, din motive organizatorice, este util să ne anunţi în mod explicit despre neparticipare.

II.                 CONFIRMAREA PARTICIPĂRII ŞI EXPEDIEREA CONTRIBUŢIEI FINANCIARE:

Până cel mai târziu la 25 aprilie 2016 inclusiv, trebuie să confirmi participarea, indicând şi numărul de persoane care te însoţesc la masa festivă. Confirmarea se face – cumulativ – prin: (i) contactarea unuia dintre organizatori (conform celor indicate mai jos) ŞI (ii) expedierea contribuţiei financiare aferente. Nu se consideră confirmare doar comunicarea intenţiei de participare.

Pentru fiecare persoană care participă la masa festivă de la ora 15:00 este necesară expedierea sumei de câte 250 (două sute cincizeci) lei.

Această sumă trebuie să intre cel mai târziu la 25 aprilie 2016 inclusiv în următorul cont bancar: RO55RNCB0481078274810015 deschis la BCR, unitatea Bd. Ion Mihalache nr. 106; titular (beneficiar) Dragoş Mihaela. Alternativ, poţi conveni prin telefon cu Mihaela Dragoş (0722301316) o altă modalitate de transmitere a contribuţiei financiare (de exemplu, prin mandat poştal).

Ar fi de mare ajutor să trimiţi această contribuţie cât mai urgent, pentru că trebuie să achităm  unele avansuri.

În ordinul de plată trebuie să se menţioneze întotdeauna în mod expres numele persoanei pentru care se expediază banii; această precizare este absolut necesară îndeosebi atunci când ordinul de plată este emis de către o altă persoană (de exemplu, de rude) ori de o entitate (de exemplu, o formă de organizare profesională), cazuri în care nu se poate deduce pentru cine anume a fost trimisă contribuţia respectivă.  

Participarea numai la întâlnirea de la sediul Facultăţii la ora 11:00, iar nu şi la masa festivă de la ora 15:00 nu este condiţionată de expedierea vreunei contribuţii financiare.

Pentru colegii care se întâmplă să nu deţină de această dată mijloace financiare suficiente spre a putea participa, se va înfiinţa, după necesităţi,  un fond special sponsorizat de un grup restrâns de colegi, pentru accesarea căruia (în condiţii de păstrare a confidenţialităţii) poate să fie contactat Călin-Andrei Zamfirescu (0744552551; calin.zamfirescu@zrp.ro). Sprijinul nu poate fi extins şi la membrii de familie. Se poate solicita sprijin inclusiv sub formă de împrumut pentru plata la timp a avansului de rezervare a cazării (conform explicaţiilor de la secţiunea III de mai jos).    

Pentru orice probleme organizatorice (în principal, confirmarea participării la ambele sau la unul dintre cele două momente ale întâlnirii; expedierea contribuţiei financiare) te poţi adresa după cum urmează: pentru grupa 1: Mihaela Dragoş (0722301316, email mihaeladragos27@yahoo.com) sau Dan Dulciu (0733699491; dulciu@gmail.com); pentru grupa 2: Victor Beşcucă (0722227027; bescucavictor53@yahoo.com ) sau Bebe Matei (0722237235; bebe.ionel.matei@gmail.com); pentru grupa 3: Anişoara Bobei (0721227875;  bobeianisoara@yahoo.com) sau Cristina Cristea (0723155618; cristinacristea1953@yahoo.com) ori Carrnen Ursu (0722.595.550; ursu_carmen2008@yahoo.com); pentru grupa 4: Picu Vrânceanu (0722290383;piculinaro@yahoo.com) sau Lucian Mihai (0722392229; lucuian.mihai@drept.unibuc.ro); pentru grupele 5, 6 şi 7 (Secţia Economic-Administrativ): Emil Cremer (0722232772; email.cremer@yahoo.com) sau Vlad Ursu (0722243848; ursu_carmen2008@yahoo.com). 

III.               CAZAREA ÎN BUCUREŞTI:

Prin această scrisoare, îi îndemnăm pe colegii care locuiesc în Bucureşti să ofere cazare gratuită colegilor care vin din alte localităţi.

Totuşi, dacă ai nevoie de cazare la hotel, poţi solicita rezervarea la unul dintre următoarele două hoteluri:

               (1) Hotel „Casa Capşa”  (Calea Victoriei nr. 36; tel. 0213134038 http://www.capsa.ro/ ) la tariful de 70 (şapte zeci) Euro echivalent în lei pentru o cameră dublă (fără mic dejun inclus, dar disponibil la cerere). Rezervarea - la acest tarif preferenţial - se poate solicita până cel mai târziu la 11 aprilie 2016 inclusiv. Şi după această dată se mai poate asigura cazare la Hotel „Casa Capşa”, dar numai în limita locurilor eventual existente şi la tariful de piaţă din acel moment. 
               Pentru acest hotel, plata integrală se face direct de către client la recepţia hotelului, în ziua cazării (ziua hotelieră începe şi se termină la orele 12:00). 
               Rezervarea se face comunicând direct cu Dan Dulciu (0733699491; dulciu@gmail.com) sau cu Emil Cremer (0722232772; email.cremer@yahoo.com) ori cu Vlad Ursu (0722243848; ursu_carmen2008@yahoo.com);

      (2) Hotel „Siqua” (Calea Plevnei nr. 59A; în spatele terenului de sport al facultăţii; tel. 0213195160; http://hotelsiqua.ro/acasa/ ) la tariful de 190 lei camera single şi de 240 lei camera dublă, în ambele situaţii cu mic dejun inclus obligatoriu. Rezervarea - la aceste tarife preferenţiale - se poate solicita până cel mai târziu la 11 aprilie 2016. Şi după această dată se mai poate asigura cazare la Hotel „Siqua”, dar numai în limita locurilor eventual existente şi la tariful de piaţă din acel moment.

Pentru acest hotel nu se poate efectua rezervarea decât dacă se plăteşte un avans de câte 100 lei de familie (cuantum identic pentru cameră single  sau dublă) care să fi ajuns în contul bancar indicat mai sus nu mai târziu de 11 aprilie 2016 inclusiv. Restul tarifului se plăteşte de către client direct la recepţia hotelului, în ziua cazării (ziua hotelieră începe şi se termină la orele 12:00). Hotelul va elibera factură şi chitanţă pentru întreaga sumă achitată, incluzând avansul. Avansul pentru cazare de 100 lei de familie şi contribuţia de 250 lei de participant pot fi trimise printr-un singur ordin de plată, dar în acest caz este necesar să se menţioneze în mod expres în cuprinsul acestuia, după caz, „Contribuţie pentru 1 (sau 2) participant(i) şi cazare cameră dublă (sau single)”. Dacă nu se precizează categoria camerei (dublă sau single), se va prezuma că avansul este pentru cameră dublă.  Deoarece la Hotel „Siqua” există un număr redus de camere single, acestea vor fi rezervate în ordinea cronologică a intrării avansului de 100 lei în contul bancar. După epuizarea camerelor single disponibile, avansul trimis se va putea considera – la cererea expresă a plătitorului - ca fiind destinat rezervării unei camere duble; alternativ, plătitorul poate cere restituirea avansului trimis, dar aceasta nu se va putea efectua decât în ziua desfăşurării întâlnirii. Este permis ca doi colegi sau două colege să solicite rezervarea împreună a unei camere duble. Sub rezerva prezentării certificatului de căsătorie, organizatorii vor decide de la caz la caz asupra eventualelor cereri de cazare în aceeaşi cameră a unei colege cu un coleg.   

Pentru evitarea oricăror erori, este necesar ca în privinţa rezervării la Hotel „Siqua”, pe lângă trimiterea avansului menţionat anterior, să comunici direct cu Lucian Mihai (0722392229; email lucian.mihai@drept.unibuc.ro) sau cu Emil Cremer (0722232772; emil.cremer@yahoo.com) ori cu Vlad Ursu (0722243848; ursu_carmen2008@yahoo.com).           

IV.         MASA FESTIVĂ DE LA RESTAURANTUL „CASA CAPŞA”:
Organizatorii nu vor efectua o aranjare anticipată a participanţilor la mese în sala restaurantului.
Vor exista doar pentru profesori  (fără indicarea numelui) locuri rezervate, răspândite aleatoriu la mai multe mese; în acest fel, profesorii vor putea să fie invitaţi în momentul sosirii lor la restaurant să se aşeze la masa pe care o preferă, împreună cu foştii studenţi care vor dori să îi invite. În relaţiile cu profesorii, fiecare dintre noi trebuie să se considere ca făcând parte dintre organizatori.
               Organizatorii au cunoştinţă despre intenţia unora dintre colegi de a pregăti aşezarea la mese a absolvenţilor în funcţie de grupa de studii din care au făcut parte; organizatorii nu vor interfera în nici un fel în privinţa acestei iniţiative, pe care nu pot să o împiedice şi nici să o încurajeze.   
               V. COMUNICĂRI:
               Este încurajată efectuarea comunicărilor prin email sau sms.

 

TE AŞTEPTĂM CU DRAG !

 

UN GRUP DE COLEGI