Pagini

duminică, 2 iunie 2013


Un comentariu:

  1. Am traversat impreuna...37 ani de la absolvire..sa nu mai spun 41 de cand ne cunoastem, la inceput timid...usor neicrezatori in ceea ce ni se intimpla, care plecati/veniti de prin toate colturile tarii, pentru ca apoi sa se formeze una din cele mai TARI ECHIPE morale si intelectuale pe care le-a avut GENERATIA NOASTRA.
    Am plecat cu regretul de a nu-mi fi ramas bun de la voi toti, dar va asigur ca, strict din cauze mai mult decat obiective, sufletul ramanindu-mi alaturi de voi toti care ati ramas si pe 2 iunie.
    Mi-asi fi dorit sa-i spun d-nei Jipa..un LA MULTI ANI, lui Cristi, ca m-am bucurat enorm pt. vestea primita chiar cand noi ne distram, la greu.
    Asi fi vrut sa-i multumesc unui ”ursulet”..DVU, ca a avut puterea sa ne adune din nou, altui ”urs” VU..pentru faptul ca mai mult a fost..”master chef” decat partenerul lui Carmen.
    Nu in ultimul rand lui DD..care tine legatura cu noi prin acest site.
    Va doresc la toti care am mai reusit inca o revedere deosebita, o vara frumoasa, concedii relaxante...si de ce nu...poate o ” ziua recoltei” mai spre toamna tarzie.
    Va imbratisez pe toti..Raul

    RăspundețiȘtergere