Pagini

miercuri, 10 decembrie 2014

Se apropie data reîntâlnirii noastre, din 2015

 

Dragii mei,
Timpul trece si suntem deja in intarziere fata de anul trecut intrucat nu am primit pana azi datele solicitate privind alte locatii.
Am nevoie urgent de cat mai multe opinii privitoare la:
-          Hotel “Palace”, superb, proaspat renovat, statiunea Govora
-          Hotel “Valea cu Pesti”, Curtea de Arges, cunoscut noua de anul acesta.
Perioada: ultimul weekend din mai sau primul weekend din iunie anul viitor, potrivit obiceiului.
In ambele situatii am sprijinul dlui Dan Grecu, prietenul si minunata noasta gazda de la Valea cu Pesti.
Contactati cat mai multi colegi.
Astept raspuns in urmatoarle doua zile pentru lansarea comenzii si pentru a nu ma prinde sarbatorile de iarna incurcat.
 
La multi ani!  
 
Cu drag,
Doru

2 comentarii:

  1. Am inteles de la Vlad ca s-a ”adjudecat” VALEA CU PESTI sa fie cu noroc si participare. Pe primii 16 ii stiu deja... Anul asta nu mai ratez.
    Sarbatori Fericite tuturor colegelor si colegilor, iar 2015 sa fie mai bun si mai linistit ca anul care sta sa treaca.
    LA MULTI ANI
    Raul Dobrescu

    RăspundețiȘtergere
  2. Decis 5-7 iunie Valea cu Pesti 400ron/pers contul de anul trecut (RO86 RZBR 0000 0600 1407 7716 RAIFFEISEN BANK AGENTIA ROND COSBUC). Mobilizati cit mai multi,valabil invitare copii,nepoti,1-2 familii prieteni.Urmariti urmatorul meu anunt.Trimiteti suma totala sau macar avansul pt rezervare rapida.Am ales oferta cea mai buna,cu adevarat exceptionala.



    Doru





    logo cabinet 1

    adresa: Bdul Iancu de Hunedoara nr. 4,

    bl. H 5, sc. 2, et. 1, ap. 26, sector 1,

    Bucuresti

    mobil: (+4) 0758 53 01 03; (+4) 0744 530 103

    tel/fax: (+4) 021 317 74 60

    e-mail: dvu@dvu.ro

    RăspundețiȘtergere