Pagini

luni, 28 mai 2012

Stimata doamna, 1. Rog modificati pozitia 22 din listing (Pruna Florin): data sosirii 02.06.2012, data plecarii 04.06.2012; adaugati pozitia 30 – Rais Dorian 2N, D, 01.06 2. Pentru simplificare, toate menu-urile, circa 53 de persoane, vor fi tip A, respectiv gustare plus peste. 3. Tot pentru simplificare, bauturile din lista se servesc la PRIMIRE HOL, cu exceptia vinului. 4. Asazarea la masa, pe ambele parti, fata in fata, fara prezidiu. Cu toata consideratia, Av. Doru Viorel Ursu adresa: Str Sabinelor Nr 7, Sector 5, Bucuresti mobil: (+4) 0744 530 103 tel/fax: (+4) 021 317 74 60 e-mail: dvu@dvu.ro web: www.dvu.ro From: Hotel Palace [mailto:office@palace-sinaia.ro] Sent: 26 mai 2012 12:18 To: dvu@dvu.ro Subject: Re: FW: FW: intalnire Stimate domn, Atasat aveti varianta finala pentru cina festiva,inclusiv primirea din hol . Dupa cum vedeti, am scos din gustarea festiva tartinele si le-am mutat la primirea din hol, conform discutiei avute cu dumneavoastra anterior, la care am adaugat cate un pahar de sampanie. V-am atasat atat varianta A pentru cina festiva ( gustare + peste) cat si varianta B (gustare+preparat de baza) , cu rugamintea ( daca se poate ) sa-mi comunicati cate persoane agreeaza varianta A si cate persoane agreeaza varianta B. Am pus intr-o varianta excel si rooming-listul ( sper ca este ok) Referitor la "intalnirea campeneasca" vin cu propunerea ca aceasta sa se desfasoare pe terasa dinspre parc a Hotelului Caraiman ( care apartine tot de noi ) iar berbecutul sa-l aduceti transat si sa-l facem afara la gratarul amenajat . Din pacate nu putem face berbecutul la protap deoarece nu avem un spatiu amenajat iar in parc nu avem voie. In asteptarea raspunsului dumnevoastra, va asigur de intreaga mea consideratie. Un weekend placut ! Elisa Nicolaescu     Departament Marketing SC PALACE SA Sinaia, Octavian Goga 4 0741.09.4979 Tel/ Fax : 0040.244.311542 / 313555 E-mail : office@palace-sinaia.ro www.palace-sinaia.ro -------Original Message------- From: Doru Viorel Ursu Date: 5/25/2012 12:36:15 AM To: office@palace-sinaia.ro Subject: FW: FW: intalnire In atentia doamnei Nicolaescu Stimata doamna, Va transmitem anexat lista participantilor si repartizarea pe camere. Cu stima, Av. Doru Viorel Ursu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu