Pagini

duminică, 6 ianuarie 2013

Argumente pro.......Raul

Buna dimineata de Boboteaza ! Dane, eu am invatat o regula...ora exacta se da la Bucuresti... Cred ca pina acum eu sint singurul care am venit cu o oferta concreta si explicita, palpabila si realizabila. Si nu uita un lucru...tinutul asta al meu este unul dintre cele mai mari noduri rutiere din tara...Muntenia, Dobrogea. Ardealul, nu pot fi tranzitate de la si catre, decat pe la mine. Brasovenii spre ex. pot ajunge cu lejeritate, direct la locatie, fara sa mai vina in municipiu. Cei din Dobrogea, pot veni direct, fara a fi nevoiti sa treaca prin Bucuresti. Asadar, am argumentat, oarecum pertinent, un asemenea avantaj al locatiei. Astept o decizie...si ma apuc de treba... O duminica frumoasa sa ai. Cu drag, Raul

2 comentarii:

  1. Sustin fara rezerve propunerea...avansez ca perioada 21-24 06 daca se vrea si ziua libera de Rusalii...daca nu,orice sfarsit de saptamana din mai si iunie.
    La Multi Ani! Cu cele mai frumoase ganduri pentru voi,Mircea Nica
    07.01 2013

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Mircea,
      Precum se vede, votul tau PRO RAUL a fost postat.As dori ca exemplul tau sa fie urmat si de alti prieteni, pentru a putea face, in final, o alegere a locatiei.
      Dan

      Ștergere