Pagini

duminică, 6 ianuarie 2013

Răspuns la un apel de urgenţă !

Raul, şi ţie un drag şi din inimă "LA MULŢI ANI" ! Am priceput sensul exact al mesajului tău şi, ca unul care am fost "pi colo" pe la CAPŞA, cum se dzice în Moldova, timp de 7 ani, înţeleg foarte bine că nu poţi ține "a la longue" ( recte în ” stand-by”) o locaţie, sub motiv că un client e nehotărât, precum Măgarul lui Buridan. În comerţ, principiul de bază este: ” primul venit-primul servit, ura şi la gară !”, așa că, daca ne moșcăim ca moșii ( evident nu toți, iar cei de față bineînțeles se exclud !) ” fuge baba cu colacii” ( folosesc expresii paremiologice, ”bătând șaua, ca să înțeleagă iapa” ) sau, pe româneşte, nu mai pupaţi voi mândreţe de locaţie..... Te întreb: pot să postez din nou mesajul tău de mai jos, ca să îl citească ”coram populo” şi colegii noştri ? Cu drag, Dan

Un comentariu:

  1. Buna dragii mei colegi
    posibil ca multi dintre voi, sa nu fi putut intra pe site-ul lui Dan..si de aici..televotingul a fost un mare esec..oarecum previzibil
    Din pacate, acum ma vad nevoit sa declin oferta mea de a organiza la Buzau(Poina Pinului), intilnirea 2013, declinare legata de imposibilitatea de a mai mentine locatia ” calda”...
    Asadar, ma voi alinia altor oferte
    Sincer, imi pare teribil de rau..ar fi putut fi chiar frumos
    Cu drag, Raul Dobrescu

    RăspundețiȘtergere